R. G. Öztürk, "Logonun Kurum Kimliği Üzerindeki Etkisi," Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.5, no.9, pp.1-17, 2006
Öztürk, R. G. 2006. Logonun Kurum Kimliği Üzerindeki Etkisi. Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.5, no.9 , 1-17.
Öztürk, R. G., (2006). Logonun Kurum Kimliği Üzerindeki Etkisi. Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.5, no.9, 1-17.
Öztürk, RUKİYE. "Logonun Kurum Kimliği Üzerindeki Etkisi," Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.5, no.9, 1-17, 2006
Öztürk, RUKİYE G. . "Logonun Kurum Kimliği Üzerindeki Etkisi." Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.5, no.9, pp.1-17, 2006
Öztürk, R. G. (2006) . "Logonun Kurum Kimliği Üzerindeki Etkisi." Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.5, no.9, pp.1-17.
@article{article, author={RUKİYE GÜLAY ÖZTÜRK}, title={Logonun Kurum Kimliği Üzerindeki Etkisi}, journal={Istanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2006, pages={1-17} }