M. SAĞLAM, "SOSYAL MEDYA REKLAM DEĞERİNİN REKLAMLARA YÖNELİK TUTUM VE FİRMA SAYFASINA KATILMA NİYETİNE ETKİSİ: FACEBOOK ÖRNEĞİ," 8th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education (ICoSReSSE) 2018 , VİYANA, Austria, 2018
SAĞLAM, M. 2018. SOSYAL MEDYA REKLAM DEĞERİNİN REKLAMLARA YÖNELİK TUTUM VE FİRMA SAYFASINA KATILMA NİYETİNE ETKİSİ: FACEBOOK ÖRNEĞİ. 8th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education (ICoSReSSE) 2018 , (VİYANA, Austria).
SAĞLAM, M., (2018). SOSYAL MEDYA REKLAM DEĞERİNİN REKLAMLARA YÖNELİK TUTUM VE FİRMA SAYFASINA KATILMA NİYETİNE ETKİSİ: FACEBOOK ÖRNEĞİ . 8th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education (ICoSReSSE) 2018, VİYANA, Austria
SAĞLAM, MEHMET. "SOSYAL MEDYA REKLAM DEĞERİNİN REKLAMLARA YÖNELİK TUTUM VE FİRMA SAYFASINA KATILMA NİYETİNE ETKİSİ: FACEBOOK ÖRNEĞİ," 8th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education (ICoSReSSE) 2018, VİYANA, Austria, 2018
SAĞLAM, MEHMET. "SOSYAL MEDYA REKLAM DEĞERİNİN REKLAMLARA YÖNELİK TUTUM VE FİRMA SAYFASINA KATILMA NİYETİNE ETKİSİ: FACEBOOK ÖRNEĞİ." 8th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education (ICoSReSSE) 2018 , VİYANA, Austria, 2018
SAĞLAM, M. (2018) . "SOSYAL MEDYA REKLAM DEĞERİNİN REKLAMLARA YÖNELİK TUTUM VE FİRMA SAYFASINA KATILMA NİYETİNE ETKİSİ: FACEBOOK ÖRNEĞİ." 8th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education (ICoSReSSE) 2018 , VİYANA, Austria.
@conferencepaper{conferencepaper, author={MEHMET SAĞLAM}, title={SOSYAL MEDYA REKLAM DEĞERİNİN REKLAMLARA YÖNELİK TUTUM VE FİRMA SAYFASINA KATILMA NİYETİNE ETKİSİ: FACEBOOK ÖRNEĞİ}, congress name={8th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education (ICoSReSSE) 2018}, city={VİYANA}, country={Austria}, year={2018}}