G. Öymen Engindeniz, "Lüks Marka İletişiminde Hikaye Anlatıcılığı: Chanel ve Burberry Markalarının Hikaye Anlatıcılığı Teknikleri," In İletişim Çalışmalarında Hikaye Anlatıcılığı , Ankara: Nobel Yayınevi, 2021, pp.59-86.
Öymen Engindeniz, G. Lüks Marka İletişiminde Hikaye Anlatıcılığı: Chanel ve Burberry Markalarının Hikaye Anlatıcılığı Teknikleri. 2021. In İletişim Çalışmalarında Hikaye Anlatıcılığı , Nobel Yayınevi, Ankara, 59-86.
Öymen Engindeniz, G., (2021). Lüks Marka İletişiminde Hikaye Anlatıcılığı: Chanel ve Burberry Markalarının Hikaye Anlatıcılığı Teknikleri. İletişim Çalışmalarında Hikaye Anlatıcılığı (pp.59-86), Ankara: Nobel Yayınevi.
Öymen Engindeniz, GÖZDE. "Lüks Marka İletişiminde Hikaye Anlatıcılığı: Chanel ve Burberry Markalarının Hikaye Anlatıcılığı Teknikleri." In İletişim Çalışmalarında Hikaye Anlatıcılığı , 59-86. Ankara: Nobel Yayınevi, 2021
Öymen Engindeniz, GÖZDE Ö. . "Lüks Marka İletişiminde Hikaye Anlatıcılığı: Chanel ve Burberry Markalarının Hikaye Anlatıcılığı Teknikleri." İletişim Çalışmalarında Hikaye Anlatıcılığı , Nobel Yayınevi, 2021, pp.59-86.
Öymen Engindeniz, G. (2021) "Lüks Marka İletişiminde Hikaye Anlatıcılığı: Chanel ve Burberry Markalarının Hikaye Anlatıcılığı Teknikleri", İletişim Çalışmalarında Hikaye Anlatıcılığı . Ankara: Nobel Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={GÖZDE ÖYMEN ENGİNDENİZ}, chaptertitle={Lüks Marka İletişiminde Hikaye Anlatıcılığı: Chanel ve Burberry Markalarının Hikaye Anlatıcılığı Teknikleri}, booktitle={ İletişim Çalışmalarında Hikaye Anlatıcılığı}, publisher={Nobel Yayınevi}, city={Ankara},year={2021} }