Atıf Formatları
Tüketici Boykotlarının Kriz İletişimi Açısından Değerlendirilmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. Ö. Özdemir Çakır, "Tüketici Boykotlarının Kriz İletişimi Açısından Değerlendirilmesi," Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.1, no.2, pp.121-136, 2010

Özdemir Çakır, H. Ö. 2010. Tüketici Boykotlarının Kriz İletişimi Açısından Değerlendirilmesi. Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.1, no.2 , 121-136.

Özdemir Çakır, H. Ö., (2010). Tüketici Boykotlarının Kriz İletişimi Açısından Değerlendirilmesi. Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.1, no.2, 121-136.

Özdemir Çakır, HİLAL. "Tüketici Boykotlarının Kriz İletişimi Açısından Değerlendirilmesi," Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.1, no.2, 121-136, 2010

Özdemir Çakır, HİLAL Ö. . "Tüketici Boykotlarının Kriz İletişimi Açısından Değerlendirilmesi." Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.1, no.2, pp.121-136, 2010

Özdemir Çakır, H. Ö. (2010) . "Tüketici Boykotlarının Kriz İletişimi Açısından Değerlendirilmesi." Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.1, no.2, pp.121-136.

@article{article, author={HİLAL ÖZDEN ÖZDEMİR ÇAKIR}, title={Tüketici Boykotlarının Kriz İletişimi Açısından Değerlendirilmesi}, journal={Çankırı Karatekin Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2010, pages={121-136} }