E. İ. DEVELİ Et Al. , "KÜRESEL FİRMALARIN YEREL SOSYAL SORUMLULUK FAALİYETLERİ MARKA DEĞERİ ve MARKA TERCİHİNİ NASIL ETKİLEMEKTE?," ÖNERİ , vol.9, no.35, pp.83-91, 2011
DEVELİ, E. İ. Et Al. 2011. KÜRESEL FİRMALARIN YEREL SOSYAL SORUMLULUK FAALİYETLERİ MARKA DEĞERİ ve MARKA TERCİHİNİ NASIL ETKİLEMEKTE?. ÖNERİ , vol.9, no.35 , 83-91.
DEVELİ, E. İ., GİRAY, C., ALNIAÇIK, Ü., & ALNIAÇIK, E., (2011). KÜRESEL FİRMALARIN YEREL SOSYAL SORUMLULUK FAALİYETLERİ MARKA DEĞERİ ve MARKA TERCİHİNİ NASIL ETKİLEMEKTE?. ÖNERİ , vol.9, no.35, 83-91.
DEVELİ, EVRİM Et Al. "KÜRESEL FİRMALARIN YEREL SOSYAL SORUMLULUK FAALİYETLERİ MARKA DEĞERİ ve MARKA TERCİHİNİ NASIL ETKİLEMEKTE?," ÖNERİ , vol.9, no.35, 83-91, 2011
DEVELİ, EVRİM İ. Et Al. "KÜRESEL FİRMALARIN YEREL SOSYAL SORUMLULUK FAALİYETLERİ MARKA DEĞERİ ve MARKA TERCİHİNİ NASIL ETKİLEMEKTE?." ÖNERİ , vol.9, no.35, pp.83-91, 2011
DEVELİ, E. İ. Et Al. (2011) . "KÜRESEL FİRMALARIN YEREL SOSYAL SORUMLULUK FAALİYETLERİ MARKA DEĞERİ ve MARKA TERCİHİNİ NASIL ETKİLEMEKTE?." ÖNERİ , vol.9, no.35, pp.83-91.
@article{article, author={EVRİM İLDEM DEVELİ Et Al. }, title={KÜRESEL FİRMALARIN YEREL SOSYAL SORUMLULUK FAALİYETLERİ MARKA DEĞERİ ve MARKA TERCİHİNİ NASIL ETKİLEMEKTE?}, journal={ÖNERİ}, year=2011, pages={83-91} }