Atıf Formatları
KONJOİNT ANALİZİ ve MARKA BEĞENİ SKORUNUN BİRLİKTE DEĞERLENDİRİLMESİ
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

K. VEYSEL Et Al. , "KONJOİNT ANALİZİ ve MARKA BEĞENİ SKORUNUN BİRLİKTE DEĞERLENDİRİLMESİ," 16. Uluslararası Ekonometri, Yöneylem Araştırması ve İstatistik Sempozyumu , 2015

VEYSEL, K. Et Al. 2015. KONJOİNT ANALİZİ ve MARKA BEĞENİ SKORUNUN BİRLİKTE DEĞERLENDİRİLMESİ. 16. Uluslararası Ekonometri, Yöneylem Araştırması ve İstatistik Sempozyumu .

VEYSEL, K., CENGİZ, H. D., & TURANLI, M., (2015). KONJOİNT ANALİZİ ve MARKA BEĞENİ SKORUNUN BİRLİKTE DEĞERLENDİRİLMESİ . 16. Uluslararası Ekonometri, Yöneylem Araştırması ve İstatistik Sempozyumu

VEYSEL, KAMCI, HALİME DİCLE CENGİZ, And MÜNEVVER TURANLI. "KONJOİNT ANALİZİ ve MARKA BEĞENİ SKORUNUN BİRLİKTE DEĞERLENDİRİLMESİ," 16. Uluslararası Ekonometri, Yöneylem Araştırması ve İstatistik Sempozyumu, 2015

VEYSEL, KAMCI Et Al. "KONJOİNT ANALİZİ ve MARKA BEĞENİ SKORUNUN BİRLİKTE DEĞERLENDİRİLMESİ." 16. Uluslararası Ekonometri, Yöneylem Araştırması ve İstatistik Sempozyumu , 2015

VEYSEL, K. CENGİZ, H. D. And TURANLI, M. (2015) . "KONJOİNT ANALİZİ ve MARKA BEĞENİ SKORUNUN BİRLİKTE DEĞERLENDİRİLMESİ." 16. Uluslararası Ekonometri, Yöneylem Araştırması ve İstatistik Sempozyumu .

@conferencepaper{conferencepaper, author={KAMCI VEYSEL Et Al. }, title={KONJOİNT ANALİZİ ve MARKA BEĞENİ SKORUNUN BİRLİKTE DEĞERLENDİRİLMESİ}, congress name={16. Uluslararası Ekonometri, Yöneylem Araştırması ve İstatistik Sempozyumu}, city={}, country={}, year={2015}}