Ö. TORLAK, "İslam ülkeleri arasında helal ürün pazarlama potansiyeli, problemleri ve çözüm önerileri," Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.2, pp.1-10, 2012
TORLAK, Ö. 2012. İslam ülkeleri arasında helal ürün pazarlama potansiyeli, problemleri ve çözüm önerileri. Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.2 , 1-10.
TORLAK, Ö., (2012). İslam ülkeleri arasında helal ürün pazarlama potansiyeli, problemleri ve çözüm önerileri. Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.2, 1-10.
TORLAK, ÖMER. "İslam ülkeleri arasında helal ürün pazarlama potansiyeli, problemleri ve çözüm önerileri," Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.2, 1-10, 2012
TORLAK, ÖMER. "İslam ülkeleri arasında helal ürün pazarlama potansiyeli, problemleri ve çözüm önerileri." Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.2, pp.1-10, 2012
TORLAK, Ö. (2012) . "İslam ülkeleri arasında helal ürün pazarlama potansiyeli, problemleri ve çözüm önerileri." Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi , vol.4, no.2, pp.1-10.
@article{article, author={ÖMER TORLAK}, title={İslam ülkeleri arasında helal ürün pazarlama potansiyeli, problemleri ve çözüm önerileri}, journal={Tüketici ve Tüketim Araştırmaları Dergisi}, year=2012, pages={1-10} }