Atıf Formatları
Hakikat Sonrası Çağda Haber Organizasyonlarının İtibarını “Haber”le Korumak
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

N. KOCABAY ŞENER, "Hakikat Sonrası Çağda Haber Organizasyonlarının İtibarını “Haber”le Korumak," HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , vol.1, no.1, pp.55-69, 2018

KOCABAY ŞENER, N. 2018. Hakikat Sonrası Çağda Haber Organizasyonlarının İtibarını “Haber”le Korumak. HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , vol.1, no.1 , 55-69.

KOCABAY ŞENER, N., (2018). Hakikat Sonrası Çağda Haber Organizasyonlarının İtibarını “Haber”le Korumak. HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , vol.1, no.1, 55-69.

KOCABAY ŞENER, NİHAL. "Hakikat Sonrası Çağda Haber Organizasyonlarının İtibarını “Haber”le Korumak," HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , vol.1, no.1, 55-69, 2018

KOCABAY ŞENER, NİHAL K. . "Hakikat Sonrası Çağda Haber Organizasyonlarının İtibarını “Haber”le Korumak." HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , vol.1, no.1, pp.55-69, 2018

KOCABAY ŞENER, N. (2018) . "Hakikat Sonrası Çağda Haber Organizasyonlarının İtibarını “Haber”le Korumak." HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , vol.1, no.1, pp.55-69.

@article{article, author={NİHAL KOCABAY ŞENER}, title={Hakikat Sonrası Çağda Haber Organizasyonlarının İtibarını “Haber”le Korumak}, journal={HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES}, year=2018, pages={55-69} }