N. KOCABAY ŞENER, "Hakikat Sonrası Çağda Haber Organizasyonlarının İtibarını “Haber”le Korumak," HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , vol.1, no.1, pp.55-69, 2018
KOCABAY ŞENER, N. 2018. Hakikat Sonrası Çağda Haber Organizasyonlarının İtibarını “Haber”le Korumak. HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , vol.1, no.1 , 55-69.
KOCABAY ŞENER, N., (2018). Hakikat Sonrası Çağda Haber Organizasyonlarının İtibarını “Haber”le Korumak. HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , vol.1, no.1, 55-69.
KOCABAY ŞENER, NİHAL. "Hakikat Sonrası Çağda Haber Organizasyonlarının İtibarını “Haber”le Korumak," HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , vol.1, no.1, 55-69, 2018
KOCABAY ŞENER, NİHAL K. . "Hakikat Sonrası Çağda Haber Organizasyonlarının İtibarını “Haber”le Korumak." HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , vol.1, no.1, pp.55-69, 2018
KOCABAY ŞENER, N. (2018) . "Hakikat Sonrası Çağda Haber Organizasyonlarının İtibarını “Haber”le Korumak." HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES , vol.1, no.1, pp.55-69.
@article{article, author={NİHAL KOCABAY ŞENER}, title={Hakikat Sonrası Çağda Haber Organizasyonlarının İtibarını “Haber”le Korumak}, journal={HIRE. JOURNAL OF PUBLIC RELATIONS AND ADVERTISING STUDIES}, year=2018, pages={55-69} }