Atıf Formatları
Sosyal Ağlarda Eğlence Faktörü Kullanımının Marka Kişiliğine Etkisi: Starbucks Türkiye Instagram Hesabının Analizi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

G. ÖYMEN KALE, "Sosyal Ağlarda Eğlence Faktörü Kullanımının Marka Kişiliğine Etkisi: Starbucks Türkiye Instagram Hesabının Analizi," trt , 2016

ÖYMEN KALE, G. 2016. Sosyal Ağlarda Eğlence Faktörü Kullanımının Marka Kişiliğine Etkisi: Starbucks Türkiye Instagram Hesabının Analizi. trt .

ÖYMEN KALE, G., (2016). Sosyal Ağlarda Eğlence Faktörü Kullanımının Marka Kişiliğine Etkisi: Starbucks Türkiye Instagram Hesabının Analizi. trt .

ÖYMEN KALE, GÖZDE. "Sosyal Ağlarda Eğlence Faktörü Kullanımının Marka Kişiliğine Etkisi: Starbucks Türkiye Instagram Hesabının Analizi," trt , 2016

ÖYMEN KALE, GÖZDE Ö. . "Sosyal Ağlarda Eğlence Faktörü Kullanımının Marka Kişiliğine Etkisi: Starbucks Türkiye Instagram Hesabının Analizi." trt , 2016

ÖYMEN KALE, G. (2016) . "Sosyal Ağlarda Eğlence Faktörü Kullanımının Marka Kişiliğine Etkisi: Starbucks Türkiye Instagram Hesabının Analizi." trt .

@article{article, author={GÖZDE ÖYMEN ENGİNDENİZ}, title={Sosyal Ağlarda Eğlence Faktörü Kullanımının Marka Kişiliğine Etkisi: Starbucks Türkiye Instagram Hesabının Analizi}, journal={trt}, year=2016}