G. ÖYMEN KALE, "MARKA İLETİŞİMİNDE INSTAGRAM KULLANIMI," tojdac , vol.6, pp.119-127, 2016
ÖYMEN KALE, G. 2016. MARKA İLETİŞİMİNDE INSTAGRAM KULLANIMI. tojdac , vol.6 , 119-127.
ÖYMEN KALE, G., (2016). MARKA İLETİŞİMİNDE INSTAGRAM KULLANIMI. tojdac , vol.6, 119-127.
ÖYMEN KALE, GÖZDE. "MARKA İLETİŞİMİNDE INSTAGRAM KULLANIMI," tojdac , vol.6, 119-127, 2016
ÖYMEN KALE, GÖZDE Ö. . "MARKA İLETİŞİMİNDE INSTAGRAM KULLANIMI." tojdac , vol.6, pp.119-127, 2016
ÖYMEN KALE, G. (2016) . "MARKA İLETİŞİMİNDE INSTAGRAM KULLANIMI." tojdac , vol.6, pp.119-127.
@article{article, author={GÖZDE ÖYMEN ENGİNDENİZ}, title={MARKA İLETİŞİMİNDE INSTAGRAM KULLANIMI}, journal={tojdac}, year=2016, pages={119-127} }